FAQ / UKK

Tähän on kerätty usein kysyttyjä kysymyksiä Loadit lainasta ja sen myöntämistä lainoista.

 

Onko Loadit turvallinen?

No kyllä! Loadit myöntää pikalainan ainoastaan asiakkaille, joiden hakemuksen tiedot pystytään tarkistamaan ja tarkistetut tiedot ovat keskenään yhdenpitävät. Loadit ei myöskään lörpöttele, sillä annamme asiakastietoja ainoastaan käyttämällemme laskutuspalvelulle ja tarvittaessa perintätoimistolle sekä viranomaisille. Loadit:n palvelimet on suojattu asianmukaisin ohjelmin ja ne päivitetään riittävän usein tietoturvallisuuden varmistamiseksi. Tietoliikenneyhteydet yhteistyökumppaneiden web-järjestelmiin perustuvat verkkopankeista tuttuun suojattuun ”https”-protokollaan.

Milloin saan laskun kotiini?

Loadit lähettää laskun II-luokan kirjeenä tilauksen jälkeisenä arki­päivänä. Keskimäärin lasku saapuu osoitteeseesi 6 arkipäivän kuluessa tilauksestasi.

Miten voin ottaa yhteyttä?

Asiakkaamme voivat lähettää palautetta palautelomakkeella tai soittaa 0600 9 4770, hinta 1,2€ /min, kaikki palaute käsitellään ja palautteisiin vastataan nopeasti.

Hei! Miksi minulle ei myönnetty lainaa?

Yleensä siihen syynä on:

Negatiivinen maksukäytöshistoria
Luottohäiriömerkintä
Lähetettyjen tietojen puutteellisuus
Aiemmin myönnetty Loadit-laina maksamatta tai se ei ole vielä kirjautunut laskutusjärjestelmäämme.

Haluaisin lähettää palautetta, miten se onnistuu?

Palaute on aina tervetullutta! Toiminnan ruusut, risut sekä palvelua koskevat kysymyset ja kommentit saat toimitettua sähköpostilla.